Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ja to pochopil tak, ze pro partnera, s kterym to myslim vazne musim udelat vsechno a mnohdy se i vzdat nejkych vlastnich aktivit. A tak to ma byt.

Nechci se chlubit, ale kdyz jsem chodil s mou budouci, tak ta jednou navrhla abychom sli v nedelei odpoledne na nejakou vystavu. A ja jsem ji tam doprovodil, i kdyz to odpoledne hrala Bohemka a ja jsem poprve po 10. letech vynechal to domaci utkani.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za Vaši reakci.

V každém případě však platí (ať už jste nebo nejste ve vztahu) - chci-li s někým trávit svůj volný čas, čas si najdu...a může být v podstatě jedno, co děláte, pokud vám je spolu dobře. A to platí za jakýchkoliv okolností. Čas je otázkou priorit a podle toho se odvíjí i to, jak jej trávíme.

0 0
možnosti

Duše prochází zkušenostmi a v každém okamžiku si "zaslouží" něco jiného...

1 0
možnosti

S tím časem souhlasím.

1 0
možnosti

K životu každý potřebuje přátele, a tak proč si nevybrat svého nejlepšího přítele jako partnera?

1 0
možnosti
Foto

Nejlepší kamarád je ženatý 😁

0 0
možnosti
Foto

Realita je jiná. Tato: ,,Zaslouží si tě ten, kdo tě chce? A zasloužíš si ty jeho?"

2 1
možnosti
Foto

Pokud se dva lidi vzájemně chtějí a také se tak chovají, kde by měl být problém? Kdyby si navíc nemysleli, že si jeden druhého zaslouží, tak spolu přeci nejsou.

0 0
možnosti

To původní heslo patří do kategorie sebeoblbováků.

2 0
možnosti
Foto

Moc hezké zamyšlení, naprosto souhlasím. Jen to včas rozeznat.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji. Potěšilo mě to.

1 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 16,39
  • Průměrná čtenost 733x
Jsem koučkou zdravého životního stylu pro ty, kteří hledají cestu samy k sobě. Můj přístup ke zdraví člověka je celostní, tj. péče o tělo, mysl a duši. 
Mou vizí a posláním je pomáhat primárně ženám na cestě k jejich spokojenému já - přijmout se a mít se rády takové, jaké jsou. Pomáhám jim posílit své sebevědomí, uvědomit si vnitřní hodnotu a žít svůj život z pozice tvůrkyně svého života.

 

https://ivanakotouckova.webnode.cz

MŮJ PŘÍBĚH V KOSTCE

Kvůli životním výzvám a řečem druhých jsem svou výšku (197 cm) vnímala jako prokletí. S tím, že svou výšku nezměním, jsem se naučila nějak žít…nebylo to sebepřijetí, ale spíše stagnace. Myslela jsem si, že cestu sama k sobě najdu přes sport, fitness a diety. To byl i jedním z hlavních důvodů pro studium a získání certifikace fitness trenérky a nutriční poradkyně.

Když už jsem si myslela, že jsem se plně našla, přišel další milník v mém životě, který mi ukázal opak. Ponořila jsem se do studia psychosomatiky, transformace podvědomí, práce s myslí, probuzení své intuice a ženskosti. Od té doby jsem svému životu začala dávat úplně jiný směr a našla jsem své poslání, kterému se naplno a s láskou věnuji.

www.facebook.com/ivankakotouckova

Seznam rubrik